Number 39

Kylie staat in Monte Carlo. Zij en haar zakelijk partner –Eduard Meijerink – zijn in Zuid Frankrijk voor hun nieuw te openen project én om het haar te verzorgen van een aantal klanten tijdens de Grand Prix van Monaco. De afgelopen periode reisden zij op en neer om een nieuwe zaak op te bouwen: 39 by Velvet Monkey. Een salon binnen een exclusieve club waar luxe, wellness en beleving centraal staan. Voordat Kylie weer moet rennen, spreken wij haar over dit nieuwe avontuur.

‘Dit is een heel bijzonder project en het is echt op ons pad gekomen. Wij komen hier regelmatig omdat we het haar van diverse klanten moeten verzorgen. Onze werkwijze is opgevallen. Onze focus is echt de klant en haar wensen. Hier in Monaco is veelal de stylist de ster en dat hebben wij omgedraaid. Ross Beatti is een ex-rugby speler en heeft Club 39 opgezet. Zijn investeerder heeft ons benaderd en toen is het balletje gaan rollen. Uiteindelijk zijn we hier gekomen door onze enorme werkdrive. En we hebben – wat we ook proberen over te brengen aan ons team – heel veel plezier in ons werk. Eduard en ik vullen elkaar heel goed aan en daarom reizen we ook niet alleen! Dit hebben we op laten nemen in ons contract.

Eduard was mijn stagebegeleider en heeft mij opgeleid. Samen zijn we gegroeid tot waar we nu staan. Dat is toch gaaf! Waar Eduard het podium neemt, ben ik degene die uitvoert en als het is uitgevoerd, presenteert Eduard het weer. Dat is een hele fijne combinatie. Binnen Velvet Monkey en 39 by Velvet Monkey richt ik mij voornamelijk op het personeel. Ik zorg dat zij aangestuurd worden en de juiste trainingen krijgen. En natuurlijk dat de sfeer goed is binnen het team. Ja,

We zijn nu de juiste mensen aan het zoeken voor 39. Zij moeten precies onze normen en waarden hanteren want ik kan niet iedere dag hier zijn. Dat is zeker niet makkelijk omdat onze eisen hoog zijn. Het zijn dezelfde eisen die wij aan onszelf stellen. Je moet bijvoorbeeld Engels spreken en de regeltjes kennen. Er is bij ons heel veel ruimte voor vrijheid, maar wanneer er gewerkt moet worden, moet er ook echt gewerkt worden! We handelen heel erg op ons buikgevoel. Voelt iets goed, dan pakken we het met beiden handen aan. 39 by Velvet Monkey is weer een volgende stap. En een hele spannende!’

 

Club 39 viert de schoonheid van binnen en van buiten. Door te werken met de beste mensen en de beste services te leveren, creëren zij een wereld van ultieme beleving. Van food tot sport, van beauty tot haar. Kylie en Eduard zullen samen de leiding nemen over de salon: 39 by Velvet Monkey. Deze heeft een eigen look, maar dezelfde feel als Club 39. Met de salon, met zicht op zee, geven zij hun klanten een universele boodschap mee: iedere vrouw wil zich mooi en zelfverzekerd voelen. Na een onderzoek van anderhalf jaar hebben zij een succesformule weten te creëren om de klanten uit Monaco met het beste van dienst te zijn. In september zal Club 39 – en daarmee 39 by Velvet Monkey – haar deuren openen.