A gentleman called MR. A

Als je vader het rolmodel is voor een verzorgingslijn voor mannen, moet het haast wel een gentleman zijn geweest! Medeoprichter van het merk I.C.O.N., Jorge Rubin, bracht dit eerbetoon aan zijn vader, de heer Alfredo. Een ware barbier in hart en nieren en een gentleman pur sang. MR. A staat voor alles waar een man vandaag de dag voor staat.

Wie is die moderne man? De aflopen jaren is het herensegment nog nooit zo in beweging geweest. De mode wordt gevarieerder, de beautyindustrie weet dat in 2020 de man goed is voor een miljarden-industrie en het onderscheidend vermogen gaat hier nu een zeer uitgesproken rol spelen. Het merk MR. A van I.C.O.N. weet zich te onderscheiden.

Wie is MR. A? Dat is de man die afscheid heeft genomen van de metroman en zijn Alpha kant heeft omarmd zonder zijn elegantie en oprechtheid te verliezen. Deze man schroomt er niet voor om tijdens een salonbezoek zowel zijn haar als gezichtshaar te verzorgen en deelt dit met zijn vrienden. De lijn van MR. A is niet alleen een eerbetoon aan meneer Alfredo en het ambacht barbier, maar ook aan de man die zich durft en weet te verzorgen. En natuurlijk voor de professional die weet wat zijn klant nodig heeft. De lijn van MR. A bevat een zestal haarverzorgings- en stylingproducten. Het brengt verzorging tot de essentie terug. De shampoo en elixer zijn niet alleen reinigend, maar bevatten Procapil dat veroudering van de haarfollikel tegengaat en een gezonde haargroei bevordert. De vier pomades hebben verschillende stylingmogelijkheden: glans, mat, textuur en wet. Voor de gezichtsverzorging heeft MR.A alles precies tot de essentie teruggebracht: de olie, de crème, de kwast en de balm.

Are you MR.A?

 

 

www.iconproducts.nl