Salon Identity

De kwaliteit van de services die worden aangeboden, zijn net zo belangrijk als de beleving van de salon en haar uitstraling. Ken jij jouw salon identiteit en hoe onderscheidt jij je ten opzichte van jouw collega’s? De interieur van jouw salon is een belangrijk onderdeel van jouw merk, maar hoe bepaal je dit?

Toe aan een nieuwe inrichting of een re-styling van je salon? Stel jezelf de vragen: Wie ben ik, wat doe ik en wat wil ik uitstralen met mijn salon?

Waar het vroeger alleen maar draaide om functionaliteit van de salon, zie je dat identiteit en salonbeleving steeds belangrijker worden.

Wat wil jij met je salon uitstralen en welke sfeer is bepalend?

Ga je voor industrieel, vintage, luxe of creativiteit? Is het modern of juist een mix ’n match van stijlen?

Wanneer de sfeer bepaald is, worden de keuze van materialen, de kleur en indeling van de ruimte belangrijk.

 Je doelgroep is een belangrijke informatiebron voor jouw salon identiteit. Straal aan de buitenkant uit wat je binnen terugvindt. Bereik met jouw identiteit de gewenste doelgroep. Laat de inrichting van jouw salon vertellen wat voor jou en je klant belangrijk is.

Hoe bereik jij jouw doelgroep met de juiste salon identiteit? Laat je inspireren en adviseren door het gespecialiseerde team van Guy Sarlmijn.

 

www.guysarlemijn.com