My identity: DEAL WITH IT!

 

Afgelopen zondag is de nieuwe campagne van KINKI KAPPERS viraal gegaan en vervolgens stonden de virtuele hotlines rood. Zelfs zo rood dat RTL BOULEVARD het als nieuws item oppakte!

Samen met het reclamebureau Super Heroes is deze campagne tot stand gekomen. Tijdens hun pitch lieten ze zien waar KINKI KAPPERS eventueel over een half jaar zouden kunnen staan in plaats van datgene te laten zien waar iedereen het merk al van kent. Deze vernieuwde kijk heeft als eindresultaat een geweldig passende campagne over identiteit: DEAL WITH IT!

Want wie je bent en waar je voor staat, jouw identiteit is steeds meer belangrijker dan een voorgedragen trend. Wat versterkt je persoonlijkheid? Wat past bij jou? En om in de woorden te vervallen van Mark Melief (Creatief directeur KINKI KAPPERS):

‘Wat is het leven toch kut, als je niet accepteert als iemand anders zichzelf is!

Een statement die op het lijf geschreven is van deze kappersketen. Vooruitlopend op de zogeheten ‘trend’ en een kippenvel-moment van een clip!

Share your identity! DEAL WITH IT!

<a href="http://www.kinki.nl" onclick="__gaTracker('send', 'event', 'outbound-article', 'http://www.kinki.nl', 'www comprar viagra valencia.kinki.nl’);” target=”_blank”>www.kinki.nl